منظور از طراح، ارائه طرح یک رویداد دقیقا بر مبنای خروجی مورد نیاز کافرما است. انتخاب بهترین مدل برگزاری رویداد موضوع بسیار ارزشمندی است که این مهم به کمک متخصصین میم ایونت انجام میگردد، در این حالت یک رویداد مثلا همایش، یا نمایشگاه یا مسابقه اینترنتی، یا مسابقه ورزشی یا… از صفر تا صد طراحی میشود. یک نکته قابل توجه که لزوما رویدادها یک فرآیند هزینهبر نیستند و با توجه به مشاورههای مارکتینگ میتوان از آن درآمد کسب نمود و در نهایت به کمک خدمات جذب اسپانسر برای رویداد به کمک شبکه فعال اسپانسرهای میم ایونت، آورده رویداد را فراتر برد.
تجربیات ما در این بخش:
- طراحی و اجرای بخش «زنگ تفریح» در نمایشگاه اینوتکس 2021 برای پارک علم و فناوری پردیس
- طراحی و اجرای رویداد ماهانه «کافه لایت باکس» برای مرکزنوآوری و شتابدهی رایمون
- بازطراحی و اجرای موفق شش دوره رویداد «اسمارتگپ» برای پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف
- طراحی و اجرای رویداد نمایشگاهی «گذرنوآوری شهری» با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مجموعه پارادایس هاب
- برگزاری رویدادهای آموزشی هفته جهانی فضا در بیش از 5 استان کشور با همکاری سازمان فضایی کشور
- طراحی و برگزاری رویداد آموزشی بزرگ فست بورس با همکاری کارگزاری مبینسرمایه
- طراحی و برگزاری رویداد آموزش عمومی بورس با همکاری کارگزاری مفید
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید